پیام نماینده مردم تهران به مناسبت روز جوان/باید بیش از گذشته به مطالبات و نبازهای جوانان توجه جدی شود

زهره الهیان نماینده مردم تهران در پیامی به مناسبت روز جوان گفت: باید بیش از گذشته به مطالبات و نبازهای جوانان توجه جدی شود.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۹۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره الهیان رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد به مناسبت روز جوان پیامی صادر کرد.

متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

زاد روز فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، فرصت و بهانه ی مغتنمی است که بیش از گذشته به نیازها ، مطالبات و دغدغه. های نسل جوان بعنوان اصلی ترین سرمایه کشور و نظام توجه جدی نموده و زمینه های لازم را برای حضور و بروز و ظهور استعدادهای ایشان فراهم نماییم.

ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به جوانان متعهد و امید آفرین این سرزمین ، شایسته است مسئولین محترم بنا به تاکیدات و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن اعتماد بیش از پیش به جوانان از توانمندی و ظرفیت عظیم نسل جوان بعنوان موتور محرک و پیشران توسعه کشور حمایت جدی نموده و شرایط لازم را برای مشارکت فعال و اثر گذار آنان مهیا نمایند.

حال با عنایت و اعتقاد راسخ فراکسیون سازمانهای مردم نهاد مجلس شورای اسلامی به اهمیت جایگاه و نقش آفرینی جوانان و لزوم توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان سند راهگشای آینده نظام ، این فراکسیون وظیفه خود میداند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی نامگذاری گردیده از ظرفیت های مردمی به ویژه سازمانهای مردم نهاد فعال حوزه جوانان بهره مند گردیده که گواه روشن مسیر پیش رو کارنامه ٩ ماه گذشته این فراکسیون میباشد که با افتخار ، بیشترین جلسات و نشست های خود را با حضور سازمانهای مردم نهاد جوانان برگزار و از نقطه نظرات سازنده آنها در تدوین قوانین و رفع مشکلات حوزه جوانان در مجلس شورای اسلامی بهره مند گردیده است.

امید است همچنان با حضور پرشور و آگاهانه جوانان به عنوان منشاء و مظهر امید در جامعه ، بتوانیم با همراهی سازمانهای مردم نهاد جوانان بعنوان نخبگان و فعالان اجتماعی نسل جوان ، قانون جامع سازمانهای مردم نهاد را در مجلس یازدهم تدوین و تصویب نموده تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه با استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی در پیشرفت و سرنوشت آینده ایران اسلامی باشیم ان شاءالله...

دکتر زهره الهیان

رییس فراکسیون سازمانهای مردم نهاد مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
آخرین اخبار